Hibrīds
Kas ir hibrīds?
Hibrīds apvieno labākās tradicionālā iekšdedzes dzinēja un elektrodzinēja īpašības, piedāvājot ekonomisku un vienmērīgu braukšanas pieredzi. Opel Astra hibrīda modeļa dzinējs apvieno litija-jonu akumulatoru, kas tiek uzlādēts tikai braukšanas laikā. Jaunais 1,2 l iekšdedzes dzinējs ar turbokompresoru saražo 100 kW / 136 ZS jaudu. Šis trīs cilindru dzinējs ir īpaši izstrādāts hibrīda lietošanai un ir savienots ar jaunu divu sajūgu pārnesumkārbu, kas attiecīgi ir savienota ar 28 ZS augstas veiktspējas elektrodzinēju. Tas nodrošina elektrisko piedziņu un elektrodzinēja atbalstu iekšdedzes dzinējam atkarībā no situācijas. 
Vēl jautrāk un ērtāk
Hibrīdauto iekšdedzes dzinējs darbojas kopā ar elektrodzinēju, optimizējot veiktspēju un degvielas patēriņu. Pateicoties īpaši vienmērīgajai divu sajūgu automātiskajai pārnesumkārbas darbībai, Jūs vispār nepamanīsiet pārslēgšanās brīžus, radot sajūtu, ka braucat ar īstu elektromobili. Kustības uzsākšanu un braukšanas zemā ātrumā vienmēr nodrošina elektrība, turklāt elektrodzinēji nodrošina papildu jaudu spēcīga paātrinājuma laikā. Braukšana ar hibrīdu ir ērtāka nekā iepriekš un, galvenais, sniedz sirdsmieru: nav nepieciešama uzlāde, elektrificēta braukšanas pieredze ir vienmērīga un elastīga. Braukšanas režīmi un enerģijas atgūšana tiek kontrolēta automātiski. 
Elektrība ir atmaksājas
Hibrīda tehnoloģija piedāvā daudzas priekšrocības un īpaši tiem, kuri vēl nav pārgājuši uz elektrisko mobilitāti. Jaunā hibrīdsistēma būs īpaši piemērota tiem, kuri daudz pārvietojas pilsētā un satiksmē ar biežu apstāšanos. Kinētiskā enerģija tiek uzkrāta akumulatorā un izmantota vēlreiz nākamā paātrinājuma laikā. Salīdzinot ar līdzvērtīgu iekšdedzes dzinēja modeli, jaunā hibrīda degvielas patēriņš un izmešu daudzums ir par aptuveni par 15% zemāks. Ļoti mazā ātrumā auto var braukt arī tikai ar elektrību, kas jauno sistēmu atšķir no citām 48 voltu hibrīdtehnoloģijām.