Viedo pakalpojumu (i) OpelConnect pakalpojumu pieejamība dažādās valstīs un dažādiem automobiļiem ir atšķirīga. Pakalpojumu izmantošanai var būt nepieciešams abonements / samaksa, un tie var būt atkarīgi no mobilā tīkla pārklājuma un pieejamības. klāsts nodrošina jauna līmeņa drošību un atbalstu, palīdzot Jums būt sasniedzamam brauciena laikā.
· Sirdsmiers (i) Lai izmantotu ārkārtas zvanu un izsaukumu avārijas gadījumā, ir jāapstiprina noteikumi un jāsniedz rakstiska piekrišana automobiļa ģeolokalizācijai automobiļa pasūtīšanas brīdī. Pakalpojuma pieejamība atkarīga no tīkla pārklājuma un pieejamības. Avārijas serviss (Opel Mobilserviss) ir bezmaksas pirmajā gadā pēc automobiļa pirmās reģistrācijas un pēc tam pieejams par maksu. Informācija par Opel Connect pieejama vietnē www.opel.de/connect un par Opel Mobilservice – vietnē www.opel.de/mobilservice. Tiek piemēroti vispārīgie noteikumi. : ārkārtas zvans, izsaukums avārijas gadījumā, kā arī automobiļa statusa un informācijas pakalpojumi sniedz informāciju par degvielas patēriņu, degvielas līmeni vai apkopes paziņojumiem, lai Jums par neko nebūtu jāuztraucas.
· Ērtības (i) Tikai Grandland Hybrid. : attālinātās vadības pakalpojumi, lai pārbaudītu akumulatora uzlādes līmeni, pārvaldītu uzlādi un iestatītu salona termisko iepriekšsagatavošanu, izmantojot myOpel lietotni.
· Viedā braukšana: izbaudiet relaksētu braucienu, un atpūtieties, izmantojot Connected Navigation Pack Plus (i) Live Navigation un Live Navigation Plus pakalpojumi bezmaksas ir pieejami pirmos 3 gadus pēc automobiļa iegādes, bet pēc tam tie pieejami iegādājoties maksas abonementu. Pakalpojuma pieejamība dažādās valstīs ir atšķirīga. Pakalpojuma izmantošanai var būt nepieciešams abonements / samaksa, un tie var būt atkarīgi no mobilā tīkla pārklājuma un pieejamības. , Trip and Drive Management un citām autovadītāja atbalsta sistēmām.